Nuffnang

Pengikut

Isnin, 16 Mac 2009

MPH dan POPULAR

Singgah di JJ semalam aku terus ke MPH nak tengok buku baru yang ada. Tak de yang berkenan. Belek punya belek tak da juga yang berkenan juga. Lepas tu sebelum keluar JJ aku singgah di POPULAR. Aku dapati banyak buku yang aku berkenan. Habis juga la kat RM 100.00.
Buku yang aku paling sika tentang HAMAS yang menceritakan tentang sejarah HAMAS yang berjaya menjatuhkan Fatah dalam pilihanraya. Baru aku faham sedikit mengapa kuasa barat tak suka ngan HAMAS ni. Dalam forum carigold banyak kisah aneh yang berlaku semasa peperangan israel ngan Hamas. Ada tentera Israel mendakwa nampak tentera berjubah putih. Senapang meletup sendiri dan macam-macam lagi. Bahan tu ada dalam komputer aku yang kena kilat tu. Kalau komputer dah ok aku keluarkan bahan tu kat boog ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...