Nuffnang

Pengikut

Isnin, 16 Mac 2009

Sauk, Kuala Kangsar, Perokkkkk kak bab

Semalam aku sekeluarga ke sauk untuk melihat bapa saudara yang tak berapa sihat. Bapa sedara aku ni abang kepada arwah mak aku yang tua sekali. Aku masih ada 2 bapa saudara sebelah arwah mak aku. Seorang lagi di Teluk Pasu Manir Kuala Trengganu.
Dalam perjalanan ke Sauk tiba-tiba abang ipar telefon dan katanya dia ada kat Hot Spring Sg. Klah. Dia menginap di Felda Residence.Serba salah nak terus ke Sauk atau nak patah balik. Namun aku ambik keputusan untuk teruskan perjalanan. Kira-kira 2 jam di rumah bapa saudara aku sekeluarga meminta diri untuk beransur dulu. Memandangkan aku dah janji ngan anak-anak untuk singgah di Ipoh.
Kami ke JJ di Ipoh untuk membeli keperluan rumah lepas tu makan time. Kali ni aku sekeluarga menikmati makan malam di Dataran Ipoh di warung sup. Wow memang kow dan terangkat sup dia. Anak aku order Cha Kuew Teow katanya sedap jugak. Selepas itu aku sekeluarga bergerak pulang ke rumah. Tiba di rumah pukul 1.30 pagi. Amat meletihkan.
Kemudian hari ini abang ipar singgah dirumah. Esok mungkin ke KL nak hantar komputer aku yang kena kilat ke HQ HP. Malam ni banyak kerja nak diselesaikan. Gambar masih tak boleh masuk blog sebab aku pakai brodband celcom yang terlampau slow..... Komputer aku tak boleh connect ngan modem di rumah. Cobaannn........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...